Keuzehulp
Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor groothandelsbedrijven en webshops.
14 dagen gratis
+35 koppelingen
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Inkoopadviezen
Goederenontvangst
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Batch- en serienummers
Verzamelproducten
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Barcodescanner
Verzamelproducten
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Meerdere magazijnen
Verzamelproducten
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Batch- en serienummers
Barcodescanner
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Meerdere magazijnen
Batch- en serienummers
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Meerdere magazijnen
Barcodescanner
Uw voorraadbeheer regelt u met de gebruiksvriendelijke en betaalbare software van Silvasoft. 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen!
Batch- en serienummers
Barcodescanner
Wil jij jouw bedrijf verder laten groeien? Stockitup maakt het graag eenvoudiger voor je. De alles-in-één verkopertool, ontwikkeld door en voor de praktijk. De prijzen zijn vooraf helder afgesproken zonder schalende systemen.
Orderverwerking
Inkoopadviezen
Run uw multichannel business vanaf één plek! Stockpilot is de centrale hub voor uw online verkoopkanalen. Verbind ze en beheer uw voorraad, bestellingen, verzendlabels en financiële rapporten.
Verzendlabels
Voorraad synchroon
Voorraad, inkoop, verkoop, orderbeheer, boekhouding, CRM en HRM zijn allemaal geïntegreerd in één ERP-systeem. Zo hoef je niet onnodig veel systemen aan elkaar te koppelen, waardoor je de kans op fouten sterk verlaagd.
Verkoopproces op 1 plek
+ Boekhouden & CRM
Bij het runnen van een horecazaak komt er veel kijken. De kassa, een goed reservatiesysteem en de personeelsadministratie. En dan komt de voorraad er nog even bovenop. Die voorraad is niet onbelangrijk want in een horecazaak werk je natuurlijk met producten die kunnen bederven. De afvalbak in dan maar? Klinkt niet onrealistisch want de Nederlandse horecasector zou verantwoordelijk zijn voor 14% van de voedselverspilling in Nederland! Hoe dan ook is het weggegooid geld, maar dat vinden je leveranciers natuurlijk niet erg.
Daarom helpt voorraadbeheer horeca bedrijven bij het bijhouden en optimaliseren van hun voorraad. Zo hoef je nooit meer een nee te verkopen en riskeer je tegelijkertijd niet dat je voorraden bederven.
Voorraadbeheer horeca als antwoord tegen voedselverspilling
Dankzij software voor voorraadbeheer horeca is het steeds duidelijk wat je al dan niet voorradig hebt. Op die manier kan je slimmer bestellingen plaatsen bij leveranciers en hanteer je eenvoudiger het FIFO- (first in, first out) of FEFO-principe (first expired, first out). Het helpt alvast te voorkomen dat je producten moet weggooien alvorens ze bederven. Hierdoor vergroot je de winstmarges.
Een tweede manier waarop software voor voorraadbeheer horeca voedselverspilling tegen helpt te gaan, is door vervaldata te bewaken. Vaak kan er dan nog op het nippertje creatief omgesprongen worden met voeding die anders zou bederven. Denk bijvoorbeeld aan een gratis hapje van het huis waarmee je de gasten pleziert. Een ander alternatief is om restjes nog te verkopen via platformen als Too Good To Go. Daarmee eten anderen nog iets lekkers, voorkom jij voedselverspilling en recupereer je nog een deeltje van je investering. Beter dan niks, toch?
Waardevolle inzichten via software voor voorraadbeheer horeca
Software voor voorraadbeheer horeca helpt ook op andere manieren verspilling tegen te gaan. Zo kan je via software voor voorraadbeheer horeca perfect nagaan hoe de voorraad evolueert, wat dan weer een vertolking is van de vraag. Hierdoor weet je meteen welke gerechten het tijdens de winter goed doen, welke wijn het beste scoort op een zaterdagavond en wat tortelduifjes bestellen op Valentijnsdag. Dan kan je lekker op tijd alle benodigdheden in huis halen.
Dergelijke inzichten zijn natuurlijk niet alleen een meerwaarde voor het aanleggen van een voorraad. Ze kunnen ook helpen om je menu beter vorm te geven, bijvoorbeeld door bepaalde gerechten te schrappen en de focus te verleggen. Ook kan je bijvoorbeeld zien hoe de inkomende voorraad zich verhoudt ten opzichte van de uitgaande stromen. Daarmee zie je meteen wat de som is van de voedselverspilling, fouten door het personeel, personeelsmaaltijden, diefstal of retourtjes van ontevreden klanten. De moeite waard om hierin te snoeien?
Tijdswinst dankzij software voor voorraadbeheer horeca
Software voor voorraadbeheer horeca staat zelden alleen. Software voor voorraadbeheer horeca werkt bijvoorbeeld samen met je kassasysteem of boekhoudsoftware. Deze gecentraliseerde aanpak zorgt dat je ook op andere vlakken tijdswinst boekt. Wijzigingen aan de voorraad worden per slot van rekening al meteen in de boekhouding verwerkt, ook wanneer ze niet door het kassasysteem worden geregistreerd.
Software voor voorraadbeheer horeca vergelijken
Interesse in software voor voorraadbeheer horeca? Hierboven hebben wij de leveranciers van software voor voorraadbeheer horeca weergegeven. Je ontdekt er zelf de plus- en minpunten van hun software en leest er reviews van echte gebruikers. Daarnaast kan je ook eenvoudig software voor voorraadbeheer horeca vergelijken. Vergelijk nu software voor voorraadbeheer horeca en profiteer van de vele voordelen.