Voorraadbeheer software Afas
8.4/10
Op basis van 14 geverifieerde reviews

Over AFAS Software

Je wilt voldoen aan de vraag van je klanten. Daarom is het van belang dat je realtime inzicht hebt in de voorraad in je magazijn; ook als de voorraad op meerdere locaties is opgeslagen.

Voorraad, inkoop, verkoop, orderbeheer, boekhouding, CRM en HRM zijn allemaal geïntegreerd in één ERP-systeem. Zo hoef je niet onnodig veel systemen aan elkaar te koppelen, waardoor je de kans op fouten sterk verlaagd. Doordat alles in één systeem staat, kan je ook nog eens gemakkelijk belangrijke informatie uit het systeem halen.

AFAS Software

Werk kan zo veel leuker en beter. En met meer oog voor de maatschappij. In veel organisaties zijn mensen druk met de verkeerde dingen. Onnodige handelingen, dubbel werk, fouten herstellen: het kost handenvol tijd en komt de kwaliteit niet ten goede. De missie van AFAS Software is: inspireert beter ondernemen. Dat doet AFAS met software en alles wat ervoor nodig is om die software zo te gebruiken dat je er een hoger doel mee bereikt. Organisaties houden tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden, kwaliteit en werkplezier.

Veel administratieve bedrijfsprocessen binnen jouw organisatie hangen met elkaar samen. Van het beheren van je (klant)relaties tot het uitbetalen van je medewerkers en van het schrijven van projecturen tot de financiële administratie. Daarom hebben we één compleet systeem ontwikkeld, waarin al deze activiteiten plaatsvinden en samenkomen. Het resultaat? Jij verliest geen tijd aan dubbele vastlegging, werkt super efficiënt en kunt je zorgeloos richten op je kerntaken!

Je wordt snel op weg geholpen, doordat we alvast een hoop veelvoorkomende bedrijfsprocessen klaar hebben staan voor gebruik. Op basis van de best practices uit jouw branche kun je aan de slag.

Aanbod van AFAS Software

Voorraadbeheer in de ERP software van AFAS Prijs op aanvraag

Voorraad, inkoop, verkoop, orderbeheer, boekhouding, CRM en HRM zijn allemaal geïntegreerd in één ERP-systeem. Zo hoef je niet onnodig veel systemen aan elkaar te koppelen, waardoor je de kans op fouten sterk verlaagd.

Eén ERP-oplossing
Verkoopproces op 1 plek
+ Boekhouden & CRM
8.4/10
Op basis van 14 geverifieerde reviews

Reviews

Plaats review

Cijfer 8.4 stars
4.21 / 5 (14 )

84.2%


  • Prijs
    User: 81%
  • Pakket
    User: 82%
  • Service
    User: 85%
  • Helpdesk
    User: 81%


Alles geeft probemen - door Anoniem

1/5
  • Prijs
    User: 1%
  • Pakket
    User: 1%
  • Service
    User: 1%
  • Helpdesk
    User: 1%
on 2019-03-13 05:49:01

Wij werken al ongeveer een jaar met AFAS, en bijna alles wat fout kan gaan gaat fout. Het systeem geeft heel vaak foutmeldingen waar je niets mee kan. Zo kan je bijvoorbeeld niet kijken naar de details van het huidige contract van een medewerker als een collega bezig is met het nieuwe contract. Er zijn heel veel handmatige stappen en redundante stappen, wat je niet zou verwachten van software dat bedoeld is om te automatiseren. De front-side is verschrikkelijk verwarrend ingericht en zit vol met fouten. Zo is het bijvoorbeeld heel makkelijk om per ongeluk een medewerker op een leidinggevende functie te zetten met de bijbehorende rechten. Je krijgt geen bevestiging als een declaratie is ingediend, waardoor veel medewerkers denken dat die niet goed is doorgekomen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar het grootste probleem is de service. Ik heb heel vaak problemen gemeld. Zeer vaak worden ze genegeerd of worden alleen de symptomen bestreden. Er wordt ook nooit geëvalueerd, waardoor het niet mogelijk is om mijn ontevreden op een andere manier te uiten.Bron: www.vergelijk-boekhoudprogramma.nl

14 reacties

Geef een reactie